O nás

Naším cílem je dlouhodobá,
oboustranně prospěšná spolupráce s klienty.

Kontakty

Kontakt Praha a fakturační adresa:

B-inside s.r.o.
Šmeralova 12,
170 00 Praha 7

IČ: 247 90 648

Kontakt Zlín:

B-inside s.r.o.
Vavrečkova 5262, 760 01 Zlín

Kontakt Brno:

B-inside s.r.o.
Svážná 395/7, 634 00 Brno

Telefon:

+420 608 048 048

E-mail:

info@b-inside.cz

O B-inside

B-inside je výzkumná agentura specializující se na B2B trhy. Jsme tým šesti lidí, kteří se B2B trhům (kde zákazníkem je firma, nikoliv konečný spotřebitel) věnují dlouhodobě. V marketingu a obchodu B2B narážíme stále znovu na fakt, že firmám chybí kvalitní služby zaměřené jejich potřebám.

Proto jsme se rozhodli založit společnost B-inside s.r.o. a nabídnout klientům:

  • komplexní výzkumné služby zaměřené na B2B (firemní trhy)
  • řešení na míru potřebám (kreativní a zároveň použitelná klientem v praxi)
  • odbornost a letité zkušenosti z výzkumů, marketingu, managementu a poradenství
  • dlouhodobou spolupráci jdoucí do podstaty samotného fungování firem
  • nejen rady, vize a doporučení, ale konkrétní kroky a konzultace vedoucí k výsledkům

B2B monitor

Na počátku roku 2011 jsme spustili dlouhodobý projekt B2B monitor | Marketing B2B firem v ČR. Do projektu je v současnosti zapojeno téměř 1000 vedoucích pracovníků z B2B firem v ČR.
Hlavním cílem unikátního projektu je kontinuálně mapovat jednotlivé oblasti marketingu v B2B firmách v ČR a tím přispět k diskuzi o významu marketingu pro rozvoj firem v mezinárodní konkurenci.
Pro bližší informace o projektu a aktuální výsledky přejděte na stránky projektu B2B monitor | Marketing B2B firem v ČR.

Zakladatelé

foto_Petr

Ing. Petr Fusek

v marketingu pracuje od roku 2004, vzděláním ekonom. Specializace: marketingové výzkumy, tvorba doporučení a poradenství pro firmy v B2B sektoru. Řídil a vedl desítky výzkumných a marketingových projektů pro významné české i zahraniční společnosti. V letech 2009 – 2011 úspěšně působil jako obchodní a marketingový ředitel významné české B2B společnosti, kde zodpovídal za její restrukturalizaci a další rozvoj.

Vedl projekty pro významné firmy v následujících oborech:

  • stavebnictví
  • výroba strojů, technologických a průmyslových cel­ků
  • výroba a prodej dopravních prostředků
  • energetika
  • gumárenství
  • hutnictví a metalurgie
  • elektro
  • logistika
  • automotive
  • nakladatelství
  • facility management
  • IT
  • spotřební zboží
  • FMCG
  • finanční služby
  • obchodní centra
  • zdravotnictví
foto_Tomas

PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D.

v sociologických a marketingových výzkumech pracuje od roku 2004, vzděláním sociolog s přesahy do ekonomie a marketingu. Specializace: metodologie výzkumu, analýza dat a jejich interpretace. Realizoval a vedl desít­ky výzkumných projektů pro přední společnosti na českém trhu.

Vedl projekty pro přední firmy v následujících oborech:

  • výroba a prodej dopravních prostředků
  • energetika
  • logistika
  • finanční služby
  • zdravotnictví
  • výroba strojů, technologických a průmyslových cel­ků
  • gumárenství
  • stavebnictví
  • hutnictví a metalurgie
  • elektro
  • IT
  • nakladatelství
  • facility management
  • spotřební zboží
  • instituce
  • automotive

Komentáře nejsou povoleny.